Obsession Magazine
Yasmins look at beauty secrets
Another passion in my life is Obsession Magazine its been three years since i start to write for Obsession Magzine every two months i have my own article about fashion in it my whole life i been busy with fashion I have also studied for it and everyday i learn more about fashion and beauty since i was sixteen year old i worked for a beauty salon its called Sunny's Beauty Spot after that i been working as a model until now did many photoshoots for beauty salons, flyers, ROX energy drinks, Obsession Magazine but also video's and comurcials & many more.. after my experience of doing that i decided to start my own agency Yasmin Rose Studio's i put my focus on specialy exotic men and woman its hard for a mixed girl ( Russia/ Suriname) like me to get a break trough because blonde women are often seen as a beauty ideal ( crossss) while there a so much beautyfull dark woman and men out there but having said that back to my article beauty secrets its my latest article in obsession Magazine you could check out my work take a look at the link down under:
here is a sneek peek at my article its in dutch though.
De economische crisis heeft nu ook de modewereld bereikt.
Steeds meer mannen en vrouwen kiezen voor goedkopere producten zoals make-up en kleding. Ook de mode industrie besteed hier aandacht aan meer mode en make-up merken produceren een zogenaamde crisis lijn bijvoorbeeld L’OrĂ©al dat houd in dat de producten betaalbaar blijven voor de consument.
Ook in tijden van crisis is het nog steeds mogelijk om er op je best eruit te blijven zien.
Een leuk feitje is dat donkere vrouwen over het algemeen meer spenderen aan schoonheid producten dan als westerse vrouwen vooral aan het ontkroezen of vlechten van het haar er word daarom ook veel uitgegeven bij de kapper.
In Nederland groeit de afro industrie al jaren maar exacte cijfers ontbreken.
Steeds meer mannen en vrouwen kiezen voor goedkopere producten zoals make-up en kleding. Ook de mode industrie besteed hier aandacht aan meer mode en make-up merken produceren een zogenaamde crisis lijn bijvoorbeeld L’OrĂ©al dat houd in dat de producten betaalbaar blijven voor de consument.
Ook in tijden van crisis is het nog steeds mogelijk om er op je best eruit te blijven zien.
Een leuk feitje is dat donkere vrouwen over het algemeen meer spenderen aan schoonheid producten dan als westerse vrouwen vooral aan het ontkroezen of vlechten van het haar er word daarom ook veel uitgegeven bij de kapper.
In Nederland groeit de afro industrie al jaren maar exacte cijfers ontbreken.
Stay tuned there is so much more to come!!!! give thanx and praise for the people who support me in my journey!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten